OhlanderGruppen
Tips och råd

Så använder du vår Supportchatt

Lisa OldmarLisa OldmarLisa Oldmar
| 10/19/2021

Nedan följer en kort guide till hur du hittar och använder vår chattfunktion som ligger här på vår hemsida.

1. Gå till fliken "Kundsupport"

2. Klicka sedan på chattrutan i nedre högra hörnet

3. Fyll i ditt för- och efternamn, mejladress och sedan det företag som du arbetar på. Bocka sedan i rutan ”Jag godkänner dessa vilkor”. Beskriv sedan det du behöver hjälp med i rutan längst ner (Skriv din fråga här....) och tryck sedan på den gröna pilen.

4. Du kommer nu att kunna kommunicera med en tekniker som hjälper dig vidare. Du ser på prickarna under meddelandet när en tekniker skriver i chatten.

5. Om din fråga eller ditt problem avhjälps kommer sedan chatten att avslutas. Löser sig inte ditt problem i chatten kommer vi skapa ett ärende.

OhlanderGruppen

Våra tjänster

  • Extern IT-avdelning

Postadress

Box 1207
131 27 Nacka Strand

Besöks- och leveransadress

Augustendalstorget 9
131 52 Nacka Strand

Nordiskt tillväxtcertifikat

  • Cookie Policy
  • Integritetspolicy
LinkedIn